4 slaapplaatsen beschikbaar: Oerol

  • Gijs

    We hebben nog 2 slaapkamers over in ons ruime vakantiehuis (4 slaapkamers) tijdens Oerol. Neem jij het risico dat het regent?

    Periode: 15 - 21 juni

    Minimum leeftijd: 30 jaar

    Vaste prijs: 250 euro per kamer

    We willen er (in tegenstelling tot vele anderen) niet rijk van worden, maar het betaalbaarhouden voor iedereen.

    Elke slaapkamer is voor maximaal 2 personen (geen uitzondering, sorry).

    Je kan 1 of 2 slaapkamers huren à 250 euro voor de gehele periode (geen korting voor gedeelte van de periode).

    Je kan (net zoals wij) mee schoonmaken op het eind of schoonmaak afkopen voor 35 euro per kamer (nee, je mag er dan geen puinzooi van maken).

    Je kan mee-eten of zelf koken in de gedeelde keuken.

    Wil je mee Oerol ontdekken (we gaan voor het eerst): hartstikke gezellig, je kan natuurlijk ook helemaal je eigen gang gaan.

    Wie zijn wij? Nederlands - Duits paar, met een jonge baby en een Amerikaanse man (woont al vele jaren in NL) van midden/eind 30. Allemaal vlotte / leuke mensen, voorheen op Burning Man geweest, maar geen hippies.

    De baby slaapt meestal de nacht door. Het is duidelijk niet de bedoeling dat je stomdronken om 05.30 thuiskomt en dan een serenade geeft op je meegebrachte banjo waardoor het hele huis wakker wordt. “Normale” gezelligheid is wel een vereiste.

    Huis

    We kunnen je foto's van het huis sturen (is echt gaaf).

    Woning ligt aan de Noordkant van Midsland. Huis is vrijstaand en heeft terras, CV, vloerverwarming, 40m2 woonkamer, ruime open keuken met koelkast, vaatwasser etc. 2 douches, elke slaapkamer heeft 2*1 persoonsbed inclusief bedlinnen.

    Prijs is exclusief toeristenbelasting en natuurlijk exclusief transport etc.

  • Martijn

    Gijs,

    Ik weet niet of bovenstaande nog beschikbaar is maar ik heb wel interesse.

    Ik ben 41 jaar en ben voor de 6de keer vrijwilliger bij oerol (kassamedewerker). Verder ben ik een ontspannen persoon die idd van een normale gezelligheid houd.

    Kun je even laten weten of er nog een slaapkamer beschikbaar is?

    En je bedoelt met de noordkant van Midsland toch niet Midsland aan Zee (ter voorkoming van misverstand)

    Gr,

    martijn

  • Hanneke

    Beste Gijs,

    vroeg me af of er evt. nog een kamer beschikbaar is. Eigenlijk alleen nodig voor 3 nanchten te weten zo 16- wo 19. Voor 2 volwassenen en 1 jongetje van 1. En wat de kosten zijn.

    Hoor graag!

    Gr. hanneke