Twee persoonskamer beschikbaar ( 17 tot 23 juni)

  • Ineke Pieters

    Hallo Mede oerol gangers,

    Ik heb een 6 persoonshuisje gehuurd midden in midsland met nog een 2 persoonskamer die leeg staat van maandag 17 juni tot zondag 23 juni.

    Mochten er 2 mensen zijn die nog een slaapplek zoeken voor die periode, of voor een midweekje, dan hoor ik het graag. Er zijn ook twee fietsen beschikbaar.

    Hartelijke groeten, Ineke Pieters

  • Ellen Shélena

    Oh wat leuk! Wat zijn de kosten ik of wij zouden dan 20,21,22 en misschien 23 willen gaan :)

    Liefs Ellen

  • paulientaken

    Hai Ineke,

    Ik zoek nog een slaaplaats voor 2 van maandag op dinsdag. Komen maandagochtend aan met de boot.

    Groetjes

    Paulientaken@gmail.com

  • Ineke Pieters

    Hallo Ellen,

    Helaas heb ik de 20ste geen plek meer. Maar vanaf vrijdag zijn jullie welkom. De kamer kost 80 euro per nacht en dan kun je ook gebruik maken van 2 fietsen. Deze ga ik wel zondag inleveren want dan gaan wij weer naar huis. Wij zijn ik , mijn vriend en onze dochter van 5. De andere kamer wordt gehuurd door een vrouw en die gaat ook op zondag weer naar huis. Je kunt tot maandag blijven, maar dan wil ik je wel vragen het huisje netjes achter te laten. Op maandag moet je om 10 uur s'ochtends het huisje verlaten.

    Als wij zondag de fietsen gaan inleveren kun je vragen of je er twee op maandag terug mag brengen. Wie weet valt er iets te regelen met de fietsenverhuurder. Er zijn dekbedden, wel graag zelf hoeslakens en een 1 persoonsdekbedhoes of slaapzak en een kussensloop mee nemen. Natuurlijk ook zelf handdoeken mee nemen.

    ik hoor graag of je interesse hebt. Hartelijke groeten van Ineke Pieters, email: witchmoved@hotmail.com