2 slaapplaatsen voor zowel de 1e week als het 1e weekend als 2e weekend beschikbaar

  • Asha

    Voor zowel de hele 1e week als alleen het 1e weekend als het 2e weekend nog twee slaapplaatsen beschikbaar.

    Ik huur een 4 persoons huisje van 13 juni tot 21 juni en daarin is nog een slaapkamer voor 2 personen vrij.

    Het laatste weekend huur ik een tent en daarin zijn ook nog twee slaapplaatsen vrij.

    Voorkeur gaat uit naar hele week of het hele 1e weekend in het huisje.

    Prijs is E 35,00 per nacht voor 2 personen voor het huisje. En voor de tent is dat E 20,00 per nacht voor 2 personen.

  • Martijn

    Asha,

    Ik zoek nog overnachting voor 14 tm 20 juni. Mijn naam is Martijn, 41j en dit jaar voor de 6de keer vrijwilliger bij Oerol. Mogelijk ken ik ook nog iemand die voor de midweek overnachting zoekt.

    Kun je even laten weten of er mogelijkheden zijn?

    gr en bvd,

    Martijn

  • petra

    Dat treft' wij zijn op zoek naar 2 slaapplaatsen voor 14 en 15 juni

  • ineke

    Hallo Asja

    Wij zijn geïnteresseerd in de kamer van 14 tot 18 juni voor 2 pers.

    Is dit nogelijk? Waar ligt het huisje?

  • Asha

    Dag Ineke,

    De slaapplaatsen zijn nog beschikbaar. Het huisje staat op camping Mast in Formerum.

    De kosten per nacht zijn E 35,00.

    Zoals je ziet zijn er meerderen die belangstelling hebben dus wil je zsm reageren?

    ZONnegroet van

    Asha

  • fim

    hallo

    wij zoeken (2personen) een slaap plek..in huisje/chalet voor donderdag 13 juni t/m 16 juni

    wie heeft nog een kamer over ?

  • Martijn

    Asha,

    Beschouw mijn vraag maar als verleden tijd. Ik heb inmiddels een andere oplossing gevonden. (lijkt me wel zo handig en netjes om even aan je te melden) Dit maakt het ook weer wat overzichtelijker. En ik hoop voor je dat je eerste voorkeur positief reageert.

    gr en een leuke Oerol gewenst, (maar dat gaat vaak wel lukken)

    Martijn