Bedankt iedereen die bij Oerol betrokken is geweest, voor een geweldig festival, dat op allerlei manieren bijzonder is. Het eiland, de sfeer van creativiteit en contact, de vertoonde voorstellingen, de toegankelijkheid van gratis muziek, expedities en acts en vooral de mooie mensen die op het festival afkomen, de makers en bezoekers. Volgens mij is Oerol de beste gelegenheid om ze te leren kennen.

Is Oerol ook een soort Utopia voor jou, een hoogtepunt in het jaar, waar je met frisse tegenzin weer afscheid van moest nemen toen je op de boot terug naar ‘het gewone leven’ zat?

Ik denk dat je je ook in het dagelijkse leven vrij en verbonden kunt voelen, wakker kunt zijn en open kunt staan voor bijzondere ervaringen. Zelf wilde ik een handreiking bieden aan de mensen die zich in hun dagelijkse leven niet vrij voelen:

Heb je een after-Oerol-dip?

Onderneem dan een Tripje naar de Vrijheid: een unieke ervaring van jezelf in vrijheid, waarbij je helder krijgt waar je kunt beginnen om de weg naar je hart te openen, zodat je ook na Oerol, van harte kunt gaan leven. Authenticiteitscoach Stef van Beek biedt zijn mobiele spreekkamer aan voor een inspirerend gesprek van een uur (per persoon) op een natuurrijke plek, waar je naderhand alles wat je ontdekt hebt kunt laten bezinken tijdens een wandeling.

Spreekt het je aan? Kijk dan op: www.tripjenaardevrijheid.nl, of bel met: 06-18183028.

Hartelijke groeten en leef het leven!

Stef